سفر اعضای شورا و شهردار به تهران

به گزارش روابط عمومی آقایان نبوی و بینایی از اعضای شورا روز دوشنبه سفر تهران را در پیش گرفتند تا برای پیگیری برخی امور و رفع مشکلات شهر با تنی چند از مسئولین بلندپایه مذاکره نمایند.

بر اساس همین گزارش آقای عسکری شهردار، دو روز زودتر یعنی شنبه 25/9/1391 به تهران عزیمت نمود تا فرصت بیشتری برای پیگیری داشته باشد.

حضور در دفتر نماینده محبوب آقای قاضی طباطبایی نایینی و مذاکره باایشان ، پیگیری امور در سازمان شهرداریهای کشور و... جزء برنامه های این سفر بوده که گزارش های تکمیلی از این سفر در آینده به اطلاع بازدیدکنندگان خواهد رسید.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1391
استقبال خوب متقاضیان از آزمون

در آزمون گواهی نامه که در روز دوشنبه برگزار گردید 79 متقاضی شرکت کردند که در نوع خود نشان دهنده استقبال همشهریان عزیز و هم چنین اهالی روستاهای هم جوار از این برنامه دارد.28 نفر از متقاضیان از آزمون آیین نامه سربلند بیرون آمدند که همگی در مرحله شهر قبول شدند.

لازم به ذکر است که همین آزمون در شهر جندق برگزار گردید که از بین 75 شرکت کننده 17 نفر موفق به اخذ گواهی نامه گردیدند.


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1391
آزمون گواهی نامه رانندگی موتورسیکلت دوباره برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی شهرداری فرخی در صورتی که تعداد متقاضیان گواهی نامه موتورسیکلت به حد کافی برسد نوبت دوم این آزمون برگزار خواهدگردید.

لذا از متقاضیان دعوت به عمل می آید جهت پیش ثبت نام به شهرداری فرخی مراجعه نمایند.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1391
اولین دوره آزمون گواهی نامه رانندگی موتورسیکلت در شهر فرخی

امروز چهارشنبه 27/9/1391 برای اولین بار آزمون گواهی نامه رانندگی موتورسیکلت در شهر فرخی برگزار می گردد.در این آزمون هشتادتن از متقاضیان ثبت نام نمودند .

لازم به ذکر است که عوامل محترم نیروی انتظامی امروز ابتدا این آزمون را در شهر جندق برگزار کرده و سپس در فرخی حضور می یابند. 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 27 آذر 1391
مذاکرات شهردار با مسئول حوزه بانک ملت در شهر فرخی

روز چهارشنبه مورخ 22/9/1391 مهندس درخشان مسئول محترم حوزه بانک ملت از باجه بانک ملت در شهر فرخی بازدید نمود و از روند خدمات رسانی و هم چنین مشکلات و کمبودهای آن آگاه شد.

در این دیدار که شهردار و تنی چند از شهروندان حضور داشتند عسگری شهردار ، ضمن تشکر از تلاش ویژه مسئولین محترم در تاسیس باجه بانک و نصب دستگاه خودپرداز مهمترین مشکلات را کمبود نیروی انسانی و عدم پرداخت وام به متقاضیان دانست. وی هم چنین با اشاره به مذاکرات و مکاتبات فراوان شورا و شهرداری و دیدار مستمر آنان با مسئولین محترم بانک ملت استان در زمینه رفع مشکلات ،خواستار ارتقای باجه به شعبه گردید.

مهندس درخشان نیز قول مساعد دادند که تمام تلاش خود را مصروف نمایند که حداقل نیروی خدماتی برای باجه در نظر گرفته شود چون استخدام در سال جاری به حالت نیمه تعطیل درآمده است. وی از شهروندان خواست که تلاش کنند حداقل مانده موجودی باجه را به سی میلیاردریال افزایش دهند تا مکاتبات لازم در زمینه ارتقا آغاز گردد.(لازم به یادآوری است که قبلا حداقل مانده موجودی مبلغ هشتادمیلیارد ریال اعلام شده بود)

ایشان هم چنین در زمینه پرداخت وام به متقاضیان قول مساعد داد که در حد امکان موانع قانونی آن را برطرف نماید.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : جمعه 24 آذر 1391
چهارشنبه آزمون گواهی نامه موتورسیکلت در شهر فرخی

بنابر هماهنگی به عمل آمده با پلیس محترم راهور و در راستای تکمیل فرآیند ثبت نام، تکمیل مدارک و برگزاری آزمون گواهی نامه رانندگی موتورسیکلت به اطلاع ثبت نام شدگان و متقاضیان می رساند که آزمون فوق در روز چهارشنبه مورخ 29/9/1391 در محل ساختمان دانشگاه پیام نور فرخی برگزار می گردد.

ضمنا متقاضیان جدید نیز می توانند در روز دوشنبه با مراجعه به شهرداری نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک اقدام نمایند.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : جمعه 24 آذر 1391
آزادی:واگذاری اینترنت پر سرعت در شهر فرخی به زودی انجام خواهد شد

آزادی رییس اداره مخابرات شهرستان  در جلسه شورای اداری شهرستان در تاریخ 20/9/1391 فعالیت های مجموعه خود را در فرخی تشریح کرد و به سوالات مطرح شده به شرح زیر پاسخ داد:

توسعه و تقویت شبکه کابل مخصوصاwll به ویژه در شهرک جدید الاحداث انجام شده است.

در زمینه واگذاری خطوط اینترنت پرسرعت نیز در شهرهای فرخی ، خور و جندق و روستاهای چاهملک و مهرجان در دست اقدام است و حتی قرار بود تا آذرماه سال جاری در فرخی انجام شود ولی به دلیل برخی مشکلات متاسفانه به تاخیر افتاد ولی سیستم های مربوط از سوی مخابرات استان خریداری شده و امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف گردد.

مشکل پیش آمده در زمینه واگذاری خطوط تلفن ثابت در شهرک جدید الاحداث مربوط به آماده نبودن طرح جامع شهری است و به مجرد آماده شدن طرح مزبور موضوع انجام می شود.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1391
میکلانی:با آب شیرین کن آب شهر فرخی شیرین خواهد شد.

 نصرالله میکلانی رییس آبفا شهری شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان که در روز دو شنبه مورخ 20/9/1391 در فرخی برگزار گردیدطی سخنانی به تشریح و تبیین فعالیت های آبفاشهری پرداخت و در پاسخ به درخواستهای مطرح شده اظهار داشت:

با توجه به این که شهرهای انارک و فرخی جزء جامعه هدف برای نصب دستگاه آب شیرین کن از طریق بخش خصوصی قرار دارد بنابراین نیازی به لوله گذاری خط دوم برای تامین آب شرب وجود ندارد. وی به زمان اجرای این طرح هیچ اشاره ای نکرد.

در رابطه با آبگیری آب انبار حاج رضا در راستای تامین آب در فصل تابستان بیان داشت: آب رسانی در فرخی به شکل مطلوب در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در پاسخ به مشکل انشعاب آب در شهرک جدید الاحداث اظهار داشت که منازلی که در نزدیکی لوله اصلی باشند بلافاصله پس از درخواست و پرداخت هزینه انشعاب از سوی مالکان و تکمیل بودن پرونده انشعاب آب آنان برقرار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1391
احداث درمانگاه تخصصی دندان پزشکی بهترین راه حل مشکل بهداشت دهان و دندان است.

دکتر مهیار حاج مالیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جلسه شورای اداری مورخ 20/9/1391 به بیان نقطه نظرات خود درباره درخواستهای مطرح شده پرداخت.

وی با اشاره به ساخت خانه بهداشت فرخی عنوان داشت که در هنگام اجرای ساخت اعتباری برای محوطه سازی مرکز درنظر گرفته نشده و اکنون بودجه ای برای این کار نیست.

در زمینه عدم کار داروخانه در غیر ساعات اداری نیز خاطر نشان کرد که اداره داروخانه با بخش خصوصی است و با جلب نظر مدیر آن می توان در این زمینه اقدام کرد.

وی به حضور دندان پزشک در مرکز بهداری فرخی اشاره کرد و افزود: مهمتر از تعداد روزهای حضور ، ارتقای خدمات رسانی و کیفیت بخشی است که در صورت احداث مرکز تخصصی دندان پزشکی می توان مسئله را به صورت مطلوب ساماندهی کرد.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1391
مولوی : بیش از چهل هکتار زمین مسکونی در فرخی توزیع شده است.

 

مولوی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طی ارائه گزارشی درباره میزان توزیع زمین مسکونی و فعالیت های بنیاد مسکن در این زمینه اظهار داشت: حدود چهل هکتار زمین مسکونی از ابتدای انقلاب در فرخی بین متقاضیان توزیع شده و حدود 50 قطعه دیگر موجود است که به تدریج واگذار می گردد.
وی در زمینه مبلغ درخواستی از متقاضیان بیان داشت که مبلغ مزبورمربوط به  قیمت زمین واگذار شده نیست و به ادارات مختلف پرداخت می شود تا امور زیربنایی را سامان دهند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به روند آزادسازی زمین برای متقاضیان افزود: 12 هکتار زمین در حال آزادسازی بود که به دلیل ارتقای فرخی به شهر این مسئله منتفی گردید و فعلا موضوع از حیطه اختیارات بنیاد مسکن خارج شده است.
وی خواستار دقت بیشتر در زمینه ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمانها گردید.

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1391
تعویض تیرهای فرسوده در دست پیگیری است

 

موسوی رییس اداره برق شهرستان در جلسه شورای اداری دوشنبه 20/90/1391 در فرخی طی سخنانی گزارشی از فعالیت های اداره متبوعش اراائه کرد ودر پاسخ به درخواستهای مسئولین شهر اظهار داشت: ما 400 میلیون تومان برای تعویض تیرهای فرسوده شهرستان پیش بینی کردیم ولی متاسفانه مبلغ اختصاصی در این زمینه بسیار ناچیز است و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.
در زمینه واگذاری انشعاب برق در فرخی هیچ مشکلی نداریم و واحدهای تولیدی و صنعتی در صورت تکمیل بودن مدارک می توانند از انشعاب برق بهره مند شوند.
در بخشی از فرخی متاسفانه افت فشار وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبارات فعلا نمی توان اقدام خاصی انجام داد.

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1391
کمبود کود شیمیایی مربوط به کل استان و کاهش سهمیه هاست

 

غلامرضایی مدیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری شهرستان با تشکر از ابراز همدردی مسئولین و مردم نسبت به مصیبت فقدان مادرش به ارائه گزارشی از عملکرد اداره متبوعش در زمینه باززنده سازی نخیلات پرداخت و درباره مشکلات مطرح شده عنوان داشت:
مشکل کود شیمیایی با هماهنگی شورا و معرفی عامل توزیع فعلا حل شده ولی کمبود آن مربوط به کل استان و کاهش سهمیه شهرستان است.
تعدادی نهال انار با نرخ یارانه ای در شهر فرخی اسفند ماه توزیع خواهد شد. بحث توزیع نهال یارانه ای تغییر یافته و دیگر نهال پس از کاشت و بر اساس میزان کاشت به انبوه کاران و گل خانه داران تحویل خواهد شد.  
در زمینه زمین های وقفی نیز با مسئولین محترم ذیربط هماهنگی لازم انجام شده است.

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 20 آذر 1391
جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک در شهر فرخی

جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک -همراه با صرف صبحانه - با حضور فرماندار ، بخشدار و مسئولین ادارات و ارگانهای مختلف در شهر فرخی روز دوشنبه 20/9/1391 برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن مجید حجت الاسلام والمسلمین رحمانی امام جمعه موقت فرخی طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه امام سجاد(ع) به بیان حدیثی از ایشان پرداخت و با تشکر از حضور روسای ادارات در جلسه مهمترین مشکلات را عدم واگذاری اینترنت پرسرعت در فرخی و تکیل نشدن توزیع اراضی کشاورزی عنوان داشت. هم چنین خواستار دقت در حفظ موقوفات در هنگام توزیع گردید.

سپس عسکری شهردار فرخی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شهرداری و تشکر از همکاری ادارات و ارگانها با شهرداری مهمترین درخواستها را به شرح زیر ارائه کرد:

روشنایی معابر- انجام مقدمات برای تسریع در واگذاری زمین مسکونی- تامین اعتبار برای بهسازی معابر

نبوی رییس شورا نیز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر و عرض خیر مقدم گفت: مشکلات فراوانی در سالهای گذشته حل شده اما هم چنان درخواست های مطرح شده ای وجود دارد که همت مضاعف مسئولین در این زمینه لازم است از جمله:

عدم واگذاری اینترنت پرسرعت- عدم تکمیل طرح باززنده سازی نخیلات - روشنایی واحدهای صنعتی و شهرک جدید الاحداث- برق غسال خانه- عدم محوطه سازی در مرکز درمانی - لوله گذاری خط دوم آب لوله کشی برای تامین آب شرب - طرح جامع شهری- تسریع در واگذاری انشعاب آب ، برق و تلفن ثابت در شهرک جدید الاحداث - نبود آتش نشانی در فرخی - عدم پاسخ گویی داروخانه در غیر ساعات اداری- عدم پیشرفت در ساخت ساختمان آبفاشهری فرخی

رییسی عضو شورا و مجری برنامه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و مسئولین انتصاب دکتر حاج مالیان مدیر شبکه بهداشت و درمان - سرگرد اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک- ایزدی دفتر خبری شهرستان - دهقان رییس دفتر صنایع و معادن فرمانداری را از طرف شورای اسلامی شهر فرخی تبریک و از خدمات ارزنده آقایان اقبال ، سرهنگ شاهچراغی- احمد زرگر تقدیر و تشکر نمود و هم چنین از طرف حاضران درگذشت والده غلامرضایی مدیر جهاد کشاورزی را به وی تسلیت گفت.

 دندان پزشک مستقر و استقرار کلانتری نیز از مواردی بود که وی خواستار رسیدگی از سوی مسئولین گردید. 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 20 آذر 1391
رییس شورا مهمترین موضوعات در دست پیگیری شورا را اعلام داشت

آقای نبوی رییس شورای اسلامی شهر فرخی در جلسه 115 این شورا در تاریخ 14/9/1391 مهمترین مشکلات و کمبودهای شهر را که در دست پیگیری است به شرح ذیل اعلام کرد:

ارتقای فرخی به مرکز بخش- شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی - درمانی شهر فرخی -آتش نشانی شهر فرخی – تامین اعتبار برای بهسازی معابر – واگذاری ADSL و وایمکس ایرانسل در شهر فرخی – طرح جامع شهری – ساختمان آبفا شهری فرخی – تخصیص اعتبار جهت فعالیت های عمرانی شهرداری – روشنایی خیابان دانشجو.

وی در بخشی از سخنان خود بیان داشت که مکاتبات فراوانی در زمینه های فوق صورت گرفته که در صورت نتیجه بخش بودن به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
عدم ساخت و ساز عامل اساسی رکود در واگذاری زمین مسکونی در شهر فرخی

در پی پیگیری های شورای اسلامی شهر فرخی برای سرعت بخشیدن به روند واگذاری زمین مسکونی به متقاضیان ، فرمانداری محترم شهرستان طی ارسال نامه ای به شورا عدم ساخت و ساز را در زمین های واگذار شده قبلی به عنوان مهم ترین عامل رکود در واگذاری های جدید اعلام کرد.

لازم به ذکر است که شورای اسلامی مکاتبات فراوانی را با مسئولین محترم ذیربط به ویژه نماینده محترم و خدوم شهرستان جناب آقای طباطبایی نایینی صورت داده که تا کنون نتیجه مثبتی در بر نداشته است.


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
شهروندان منتظر شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی - درمانی نباشند

چند سالی است که پیگیری ها در زمینه شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی - درمانی شهر فرخی از سوی مسئولین  شهر به شدت صورت گرفته است.

مکاتبات و مذاکرات مفصل در این زمینه انجام شده ولی متاسفانه تا کنون به نتیجه مثبتی منجر نشده است. از جمله این پیگیری ها می توان به نامه مورخ 5/7/1391 شورای اسلامی شهر فرخی خطاب به معاون محترم بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان مبنی بر تقاضای شبانه روزی شدن  مرکز فرخی اشاره کرد که ایشان نیز طبق معمول این درخواست را رد کرده است. ایشان در بخشی از نامه خویش آورده اند: با توجه به ضوابط و مقررات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ، مرکز بهداشتی درمانی آن شهر شرایط لازم و کافی جهت تغییر نوبت کاری را ندارد. علیهذا مراتب در بازنگری آتی طرح های گسترش شبکه شهرستان خوروبیابانک که در سال 1392 انجام خواهد شد مطرح و در صورت موافقت کمیته کشوری بازنگری مراتب امر به ابلاغ خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
محرم، هر سال پرشور تر از سال قبل

فریاد هل من ناصر ینصرنی حسین که در گوش تاریخ پیچید شور و ولوله ای در زمینیان و ملکوتیان برانگیخت که هیچ نعره ای نتوانست غرش شیر بیشه شجاعت و ابرمرد وادی شهادت را خاموش سازد. چراغ پرنوری در تاریکی های به هم پیوسته زمانها برافرخته شد که هر کس خواست پف کند و به خیال واهی خویش بکشدش ریشش نه که ریشه اش را سوزاند که :چراغی را که ایزد بر فروزد       هر آن کس پف کند ریشش بسوزد.

سر حسین که بر نیزه رفت علم مبارزه بر ضد بیداد برافراشته شد. خیمه های گلهای باغ مصطفی که در آتش کینه کوفیان و شامیان گر گرفت پرچمی شد برای برافکندن بنای پوشالی ظالمان. 

دستان ماه منیر بنی هاشم قطع گردید اما  زمانها و مکانها را درنوردید تا دستگیر مظلومان دادخواه باشد . حنجره نوزاد از هم دریده شد اما حنجره ها را پر از فریاد جنگ جنگ تا پیروزی کرد.

و ما هر سال این تاریخ غم بار ولی حماسه آفرین را مرور می کنیم تا یادمان نرود شهامت مظلوم را و رشادت اسیر را. تا یادمان باشد که همه چیز زیباست اگر دیده زیبابین و خدابین داشته باشیم. تا بدانیم که بدن پاره پاره و جگر گر گرفته هم می توانند شور بیافرینند و شعورساز باشند. هر سال عاشورا را زنده تر از سال پیش برگزار می کنیم تا به خفاشان بفهمانیم که: شب پره گر وصل آفتاب نخواهد     رونق بازار آفتاب نکاهد.

و چه زیبا و دلنشین تجلی یافت حدیث عشق و دلدادگی به قافله سالار شهیدان . آسمان به شدت بارید و سرما سوز خود را بیشتر کرد اما هیچ یک کوچکترین خللی در عزم آهنین شورمندان ایجاد نکرد. گامها استوارتر گردیدند و قلبها پرشورتر تپیدند.

آسمان از شوق می گریست و آفتاب ، هرمش را مهربانانه نثار کرد. همه از آزمونی سخت ، پیروزمندانه درآمده بودند...

آنان که دهه اول محرم الحرام سال 1391 را از نزدیک دیده اند این واقعیت زیبا را به چشم دیدند و از شوق باران اشکشان را بر دشت گونه ها جاری کردند.

دست مریزاد و عزاداری هاتان مقبول احدیت باد.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 11 آذر 1391
مرحله دوم نام گذاری معابر

شورای اسلامی شهر فرخی در جلسه مورخ 7/9/1391 تعدادی از خیابانها و معابر را در سطح شهر فرخی نام گذاری نمود که جهت استحضار شهروندان محترم اعلام می گردد. لازم به ذکر است که همه عزیزان می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را به روابط عمومی یا وبسایت شورا و یا صندوق نصب شده در محل شهرداری ارائه نمایند.

 

ردیف
خیابان
ابتدا
انتها
نام پیشنهادی
1
امام خمینی
منزل رجبعلی کاظمی
خیابان غدیر
کوچه کتاب
2
امام خمینی
آب و فاضلاب
خ غدیر
ک علم
3
امام خمینی
منزل عباس پرهیزگار
خ غدیر
ک فرهنگ
4
امام خمینی
منزل علیاصغر رئیسی
خ غدیر
ک فرهیختگان
5
امام خمینی
مغازه میرزا حسین رییسی
خ غدیر
ک  توحید
6
امام خمینی
مغازه رحمانی
خ غدیر
ک عدل
7
امام خمینی
مغازه حاجعباس
خ غدیر
ک فجر
8
امام خمینی
منزل صفوی
خ غدیر
ک سپیده
9
امام خمینی
صندوق قرضالحسنه
خ غدیر
ک میثاق
10
امام خمینی
منزل حاج علیاکبر فرخ
خ غدیر
ک لاله

 

 

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده بقیه اسامی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1391
محفلی باشکوه ، معنوی وبه یادماندنی

عصر سه شنبه 7/9/1391 هیئت قمربنی هاشم (ع) محل اجتماع خیل عظیم بانوانی بود که به دعوت پایگاه بسیج مهدیه خواهران فرخی، کانون سقا، طرح صالحین شهید فهمیده و... آمده بودند تا در محفلی معنوی و به یادماندنی یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی دارند.

در این آیین که پدران و مادران ارجمند شهدا زینت بخش آن بودند امام جمعه محترم، فرمانده محترم بسیج ناحیه مقاومت خوروبیابانک ، رییس شورا ، شهردار ، رییس ثامن الائمه ، فرمانده بسیج شهید مدنی ، هیئت امنای هیئت و تنی چند از بسیجیان حضور داشتند برنامه هایی خلاقانه ، بدیع و خالصانه به اجرا درآمد.

قرائت زیارت عاشورا، خاطره گویی آقای سیدفایض علوی از جانبازان دفاع مقدس ، سخنرانی سرگرد اکبری ، اجرای چندین سرود ، تشییع نمادین شهدا ، مسابقه فرهنگی و دل نوشته ، تکریم قرآن و پرچم ، مصیبت خوانی آقای سیدعباس علوی و... از مهم ترین برنامه هایی بود که در آن به اجرا درآمد. 

شورای اسلامی وظیفه خود می داند از این اقدام زیبا و جذاب و معنوی تقدیر و تشکر نماید و به برگزارکنندگان آن خسته نباشید عرض کند.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1391
تعویض تیرهای برق فرسوده

با توجه به فرسودگی شبکه تیرهای برق در شهر فرخی شورای اسلامی با ارسال نامه ای از اداره برق شهرستان درخواست کرد که نسبت به تعویض تیرهای فرسوده اقدام نماید تا از خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید که در پاسخ به این نامه اداره مزبور اعلام داشته که موضوع در دستورکار قرارگرفته و در این زمینه اقدام مقتضی به عمل آمد.


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1391
پیگیری برای تامین آب موردنیاز فضای آب سبز شهری

با توجه به کمبود آب برای آبیاری فضای سبز شهری شهرداری اقداماتی را برای حل مشکل انجام داده و در هفته جاری کارشناسان آب منطقه ای برای بازدید و ارائه طرح مناسب  در شهرداری فرخی حضور یافتند.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1391
ثبت نام گواهی نامه موتور سیکلت در شهرداری فرخی

روز سه شنبه 7/9/1391 فرمانده محترم پلیس راهور جناب سروان رضایی و همکارانشان در محل شهرداری فرخی حضور یافته و مراحل ثبت نام گواهی نامه موتورسیکلت و هم چنین تعویض و تحویل پلاک خوروها صورت پذیرفت.

با توجه به این که در ثبت نام اولیه افراد زیادی برای گواهی نامه ثبت نام کرده اند در صورت مراجعه متقاضیان و ثبت نام نهایی به زودی آزمون مربوط برگزار گردد.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1391