آزادسازی باند دوم بلوار در آینده ای نزدیک

با توجه به سرعت عمل پیمانکار و هم چنین وجود گریدر برای تسطیح باند کنارگذر در صورت پیش نیامدن مشکل و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته باند دوم بلوار ولی عصر در دهه فجر امسال بازگشایی خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 27 دی 1391
مصوبات ستاد بزرگداشت دهه فجر فرخی

 

اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهر فرخی در راستای گرامی داشت این دهه در جلسه مورخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۱ مصوبات زیر را اتخاذ کردند:

۱- تبلیغات مناسب عمومی جهت همکاری آحاد مردم به ویژه از تریبون نماز جمعه و سایتها و وبلاگهای فعال و پیامک های عمومی.

۲- تشکیل جلسه با گروههای دیگر و برنامه ریزی فعالیتها.

۳- نصب تزیینات و چراغانی سر در ادارات و موسسات دولتی و خصوصی و مدارس از سوی روسای آنان.

۴- تزیین فضای شهر از سوی شهرداری.

۵- برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی متناسب.

۶- برگزاری مراسم ویژه گرامی داشت با حضور عموم مردم.

۷- تبلیغات لازم در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر مراسمها.

۸- برگزاری تئاتر .

 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391
ستاد دهه فجر برنامه های خود را تدوین کرد

 

یک شنبه مورخ ۲۴/۱۰/۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۰ شهرداری فرخی میزبان اعضای محترم ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر بود.
در این جلسه که علاوه بر اعضای شورا و شهردار٬ نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر فرخی حجت الاسلام والمسلمین شیخی ٬ سلیمان پرهیزگار فرمانده پایگاه مقاومت بسیج٬ بشیر حمیدی رییس مرکز فنی و حرفه ای ٬ علی اکبر سلیمی رییس خانه قرآن٬ علیرضا رحمانی رییس پست بانک و دفتر خدمات ارتباطی٬ سید محسن علوی رییس هیئت ورزشگاههای همگانی ٬ سلیمان جلالی مدیر سایت فروی نیوز و سیدمهدی و سیدهادی علوی مدیران سایت لابی نیوز حضور داشتند ٬حضار به ارائه نقطه نظرات خویش درباره چگونگی برنامه ها و فعالیتها در راستای گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر پرداختند.
ادامه گزارش و مصوبات در ادامه مطلب

|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
:: ادامه مطلب
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391
تا کنون چهار نفر در خیابان ولی عصر(عج) جان خود را از دست داده اند

آقای رییسی عضو شورای اسلامی شهر فرخی در جمع مسئولین استانداری و شهرستان با اشاره به فوت چهار نفر از شهروندان زیر بیست و پنج ساله فرخی در بلوار ولی عصر(عج) اظهار داشت: به علت تردد زیاد ماشین های سبک و سنگین و رعایت نکردن سرعت قانونی به ویژه در ایام تعطیلات متاسفانه خطرات جانی و مالی ٬ شهروندان را به شدت تهدید می کند و چنانچه بلوار تکمیل و باند دوم آن آزاد نشود ممکن است دوباره شاهد چنین حوادث ناگواری باشیم که باید اقدامات پیشگیرانه در این زمینه صورت پذیرد. 


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 دی 1391
غفاری : عبور آبهای سطحی یکی از مهمترین اولویت هاست

آقای غفاری عضو شورای اسلامی شهر فرخی در جریان بازدید مسئولین از محل اجرای طرح میدان ورودی با تشریح نقشه مزبور اظهار داشت: آبگرفتگی کناره های خیابان ولی عصر(عج)  به ویژه در فصل بهار -که شاهد ریزش تند بارانهای موسمی هستیم - در عرض کمتر از یک ساعت و عدم عبور آبهای سطحی مشکلات جدی را برای شهروندان فراهم می کند که باید طرح میدان ورودی و هم چنین پل عبور آب در این بخش هر چه سریع تر احداث گردد.

آقای دکتر جمالی نژاد معاون محترم عمرانی ومهندس سعید بخش مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها قول مساعد دادند که تمام تلاش خود را برای پیگیری درخواست ها به کار گیرند.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 دی 1391
ساختمان شهرداری دست کم ده میلیارد ریال اعتبار لازم دارد

آقای نبوی رییس شورای اسلامی شهر فرخی در جمع مسئولین بازدیدکننده از طرح های عمرانی فرخی اظهار داشت: بر اساس نقشه طراحی شده از سوی دفتر مهندسی سازمان شهرداری های استان ساختمان شهرداری ۸۸۰ متر زیربنا طراحی گردیده که حدود ده میلیارد ریال هزینه در برخواهد داشت.وی ضمن تشکر از مساعدت مسئولین محترم خواستار عنایت ویژه  در خصوص تامین اعتبار برای این ساختمان و دیگر فعالیت های عمرانی گردید.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 دی 1391
جمالی: فضای مجازی مناسب ترین راه ارتبای و انعکاس اخبار است

در جریان دیدار امروز شنبه آقای دکتر جمالی نژاد و همراهان از شهر فرخی اعضای شورا با معرفی آقایان جلالی و علوی مدیران سایت های فروی نیوز و لابی نیوز تلاشهای این دو سایت و دیگر وبلاگهای فعال شهر را بسیار مفید و ارزنده دانستند و مهمترین نکته را نه تنها به روز بلکه به لحظه بودن آنها معرفی کردند.

آقای جمالی نژاد نیز ضمن یادداشت نام و شماره تلفن آنان و با اظهار مسرت و شگفتی از روحیه والای جوانان ابراز داشت: البته در منطقه ای که این همه شاعر ونویسنده و ادیب دارد جای تعجب نیست .

ایشان در ادامه افزود: یکی از مهمترین راههای ارتباطی و درج اخبار و اطلاع رسانی همین فضای مجازی است چون به آسانی می توان با دوزبانه کردن سایت ها مخاطبانی را در تمام جهان یافت.

ایشان هم چنین بیان داشت که مطمئن باشید مرتب به سایتهای شما سر می زنم و مطالب آن را می خوانم.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 دی 1391
طباطبایی : مطمئن باشید کمتر از دو ساعت دیگر خبر دیدار منعکس می گردد.

آقای طباطبایی نایینی نماینده خدوم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک با توجه به سفر روز پیش خود به شهر فرخی خطاب به آقای جلالی مدیر سایت فروی نیوز به مزاح اظهار داشت: این همه عکس از من گرفته اید آن وقت عکس جلوی شومینه را در سایت گذاشته اید.

ایشان نیز ضمن تشکر از فعالیت سایتهای فرخی  به ویژه فروی نیوز و لابی نیوزبیان داشت: آقای جمالی نژاد مطمئن باشید کمتر از دو ساعت دیگر خبر و تصاویر دیدار امروز در این سایت ها منعکس خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 دی 1391
شهرداری فرخی حدود سه میلیارد ریال بدهی دارد

آقای عسکری شهردار فرخی ضمن تشریح فعالیتهای شهرداری در نه ماهه سال جاری در حضور معاون محترم عمرانی استاندار و هیئت همراه اظهار داشت: در نه ماهه سال ۱۳۹۱ بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شده که حدود دو میلیارد ریال پرداخت گردیده و با بدهی های قبلی حدود سه میلیارد ریال بدهی می شود که ادامه فعالیتهای عمرانی را با مشکل روبه رو می کند .

وی هم چنین اظهار داشت: در صورت مساعدت مسئولین محترم میدان ورودی و بلوار را در چندماه  آینده تکمیل خواهیم کرد. 

وی یکی دیگر از مشکلات را تعویق سه ماهه حقوق نیروهای شهرداری دانست و بیان داشت که از ابتدای سال هیچ گونه اضافه کاری و حق ماموریت به نیروهای شهرداری پرداخت نگردیده است.

نبود ماشین آلات و خاکی بودن خیابانها و معابر به ویژه در بخش غرب نیز از دیگر مشکلاتی بود که توسط ایشان بیان گردید و خواستار مساعدت مسئولین محترم ذیربط گردید.  


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 دی 1391
دیدار نماینده شهرستان و مسئولین استانداری اصفهان از فعالیت های عمرانی فرخی

امروز شنبه مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۱ آقای طباطبایی نماینده محترم شهرستانهای نایین و خوروبیابانک به اتفاق معاون محترم امور عمرانی استانداری اصفهان آقای دکتر جمالی نژاد ٬ مدیر کل محترم دفتر امورشهری و شوراهای استانداری ٬ فرماندار محترم شهرستان آقای فیروزی٬ بخشدار محترم مرکزی آقای نایب و همراهان در فرخی حضور یافته و ضمن بازدید از پروژه های اجراشده و هم چنین طرح های دردست اجرا بازدید کردند .

بازدید از طرح آسفالت میدان ثامن الائمه(ع) و خیابان کشاورز ٬ جدول گذاری و فضای سبز خیابان دانشجو و جدول گذاری بلوار ولی عصر(عج) و اجرای خط کندرو در این بلوار مهمترین طرح هایی بود که از آنها بازدید به عمل آمد.

آقای جمالی نژاد ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه اجرای میدان ورودی غرب فرخی و ساختمان شهرداری قول مساعد دادند که کمک نمایند تا درآینده ای نزدیک طرح های مزبور صورت پذیرد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 دی 1391
درخواست های شورا و شهرداری از معاونت عمرانی تهیه و تحویل ایشان گردید.

در پی سفر دکتر جمالی نژاد معاونت محترم عمرانی استانداری استان اصفهان به خوروبیابانک و شهر فرخی در روز شنبه مورخ 23/10/1391 مصادف با سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) شورا و شهرداری هشت مورد از درخواست های عمومی مردم را به شرح زیر به صورت جداگانه و مکتوب تهیه و تحویل ایشان نمودند:

1- ایستگاه آتش نشانی.

2- اعتبار جهت خرید قیر و آسفالت خیابان ها و معابر.

3- درخواست تانکر آبرسانی.

4- درخواست اعتبار برای ساختمان شهرداری.

5- تامین اعتبار جهت تکمیل بلوار و میدان ورودی.

6- تامین اعتبار جهت تکمیل استخر و فضای سبز.

7- تامین اعتبار جهت بهسازی گلزار شهدا.

8- تامین اعتبار جهت پرداخت بدهی های شهرداری.


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 دی 1391
کو گوش شنوا؟!

امروزه دسترسی به شبکه گسترده و بین المللی اطلاعات( اینترنت) جزء نیازهای اولیه ساکنان دهکده جهانی در هر گوشه و کناری است.

شهر فرخی با جمعیت فوق العاده جوان و بانشاط که دل در گرو تحصیل علم و تهذیب نفس دارند نباید از این امکان شایسته و حق بایسته خود محروم بماند ولی هم چنان باید از سوز دل خواند:

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من           آن چه البته به جایی نرسد فریاد است.

خدا روح یغمای جندقی را شاد کند که در جوار مسئولین محترم شهرستان آرمیده ولی طنین این شعر جهانگیرش به گوش آنان نرسیده.

حداقل برای این که حرف یغما زمین نماند باید کاری کرد .

جالب این که یغما پسوند جندقی دارد و رییس مخابرات هم ...

خوب ما هم نه به شیوه یغمای مرحوم بلکه به روش شاعر محروم می گوییم:

پایان شب سیه سپید است            هر چند که عمر شب مدید است


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 20 دی 1391
جلسه ای برای آبادانی و توسعه

 

یک صد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی با حضور اعضا ، شهردار و پنج تن از شهروندان محترم در روز سه شنبه مورخ 19/10/1391 برگزار گردید.
این جلسه برای ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی مناسب در خصوص اجرای باند دوم بخش جنوبی بلوار ولی عصر(عج) برگزار گردید. با توجه به اعتراض ساکنان محترم جنب خیابان مذکور به چگونگی اجرای طرح با دعوت نامه کتبی به جلسه دعوت شدند که آقایان سیدعلی قاضوی ، سیدفایض علوی ، علیرضا قدرت ، سیدحسین سیدی و احمد راجی حضور یافتند و آقایان عبدالله رییسی و رضا آخوند به دلیل مسافرت غایب بودند.
این جلسه در فضایی بسیار صمیمی شروع شد و با توجه به نگرانی آنان درباره  مسدود شدن راه ارتباطی و ایجاد مشکل در عبور و مرور ابتدا طرح به صورت کامل برایشان تبیین گردید و پس از اظهار نظر حضار و بررسی دقیق موضوع موافقت خود را با اجرای طرح به صورت زیر اعلام کردند و صورت جلسه ای در این خصوص تنظیم گردید:
باند دوم بلوار جدول گذاری شده و کنارگذری به عرض شش متر در سمت غربی احداث شود . جلوی خیابانها و کوچه ها هم سرعت گیری به صورت آب نما تعبیه گردد.

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 19 دی 1391
زین داغ سنگ سوخت

 رحلت سرور کاینات و مفخر موجودات، شکوفه آفرینش و نور دل اهل بینش رسول رحمت

حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص )

شهادت جانسوز سبط اکبر نبی مکرم اسلام کریم اهل بیت ، غریب مدینه الرسول حضرت امام

حسن مجتبی(ع)

و شهادت جانکاه ضامن آهو و هر درد را دارو عالم آل محمد(ع) حضرت ثامن الحجج علی ابن

موسی الرضا را به پیشگاه درخشان ترین آفتاب پرده نشین مولا صاحب الزمان(عج) ، رهبر

معظم انقلاب و همه دلداگان  خاندان وحی تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 19 دی 1391
آخرین نگاه

 

السلام علیک یا رسول الله(ص)

صدای دق البابی شنیده شد.

زهرا(س) نیم نگاهی به چهره رنجور پدر انداخت و آرام آرام خود را به پشت در رساند. دلش را در اتاق کوچک پیش پدر جا نهاده ، با اندوه تمام پرسید: کیستی ؟ مگر نمی دانی پدرم رنجور است و  در بستر خوابیده و توان ملاقات ندارد؟

مرد برگشت .

 زهرا خود را به سرعت به بستر پدر رساند.

-دخترم که بود و چرا داخل نیامد؟

- پیرمردی بود. وقتی گفتم : در شما توانی برای دیدار نیست بدون آن که چیزی بگوید برگشت.

- دخترم جگرگوشه ام، پاره تنم آیا او را نشناختی؟

- نه پدر مهربانم. مگر که بود؟

- ریحانه پدر، مادر پدر، مگر نمی دانی. او کسی است که بین دوستان جدایی می افکند و پای به هر خانه ای بگذارد هنوز بیرون نرفته  فریاد شیون از آنجا به آسمان برمی خیزد.

این اولین و آخرین خانه ای است که اذن ورود می گیرد.

زهرا نگران به در چشم دوخته است و با چشم دیگر آخرین نگاههای مهربان پدر را به هدیه می گیرد، در حالی که مردمک چشم هایش در دریایی از اشک شناورند.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 19 دی 1391
پایان مدت ها انتظار

خیابان امام خمینی (ره) به عنوان قدیمی ترین خیابان احداث شده در شهر آب و رنگ دیگری خواهد گرفت و با آماده سازی کانالها فضای سبز آن کامل خواهد شد.

این خیابان که در گذشته ای نه چندان دور قلب تپنده شهر و مهمترین مرکز بود ، هنوز هم جایگاه ویژه خود را حفظ کرده است . در سالهای گذشته با همت شهروندان محترم فضای سبز در آن ایجاد گردیده ولی کامل نیست.

بر اساس این طرح ابتدا بتون های سیمانی قبلی تخریب و جمع آوری خواهد شد و سپس اقدامات لازم در زمینه ایجاد فضای سبز مناسب و هم چنین بهسازی پیاده روها  صورت خواهد پذیرفت.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 16 دی 1391
باند دوم بلوار ولی عصر(عج) بازگشایی می شود

تکمیل بلوار ولی عصر(عج) و بازگشایی آن مهمترین دغدغه شورا و شهرداری و حتی دهیاری بوده است که برنامه ریزی های و پیگیری های زیادی برای آن صورت گرفته است . نیاز به اعتبار زیاد ، نبود طرح جامع شهری و آماده نبودن طرح میادین ورودی و برخی مسائل دیگر مانع تحقق این هدف شده بود.

هرچند هنوز بخش های عمده ای از موانع قبلی به قوت خود باقی است ولی با توجه به لزوم اجرای طرح در جهت تامین رفاه شهروندان محترم و هم چنین جلوگیری از تصادفات و لطمات ناشی از آن ، این طرح در اولویت اجرا قرار گرفته و امید است که با کمک مسئولین محترم و دعای خیر شهروندان به نحو مطلوب و شایسته آماده بهره برداری گردد.

لازم به ذکر است که بخش شمالی بلوار نیز نیاز به آزادسازی دارد که جزء برنامه های شورا و شهرداری است و چندین جلسه در همین راستا برگزار گردیده که با آماده شدن شرایط طرح به صورت کامل اجرایی خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 16 دی 1391
رهاوردی دیگر

پس از پیگیری های فراوان شورا و شهردار محترم بالاخره یکی دیگر از خواسته های بحق شهروندان فرخی تحقق یافت.

یکی از نیازهای اولیه شهرداری مجهز شدن به تجهیزات و تاسیسات و ماشین آلات بخصوص ادوات عمرانی و پیشگیرانه است.

در همین راستا پس از تلاشهای فراوان و مکاتبات و مذاکرات حضوری با مسئولین ذیربط در استانداری و سازمان شهرداری های کشور حواله یک دستگاه ماشین آتش نشانی نیمه سنگین به مبلغ تقریبی یک میلیارد ریال مخصوص شهر فرخی صادر گردیده است و ظرف حداکثر یک ماه دیگر تحویل شهرداری خواهد شد.

لازم به ذکر است مبلغ دویست میلیون ریال سهم شهرداری بابت خرید دستگاه ، از سوی صندوق قرض الحسنه امیرالمومنین (ع) ، قمر بنی هاشم و یکی از شهروندان عزیز به صورت قرض الحسنه تامین گردیده است  که از همکاری صمیمانه آنان کمال تشکر و امتنان را داریم .


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 16 دی 1391
یک اربعین اشک یک دنیا ماتم

کاروان خسته است اما شکسته نیست.

یک اربعین اشک ریخته ، بر نیزاز دل زخمدیده خویش پیکر خورشید و هفتاد ستاره سرخ را بدرقه کرده ، شهر به شهر و کوی به کوی با گامهایی پر از آبله و دلهایی تاول زده از اندوه خون رنگ عاشورا راه پیموده ، سیلی خورده، زخم زبان شنیده ، معجرش به تاراج سنگدلی و شقاوت رفته ، وقتی در صحن حسینیه خونبار دلش ، سرگرم نوحه خوانی و سوگواری بوده برایش هلهله سرداده اند و زمانی که با باران اشک ، پیکر خون آلود عزیزانش را شست و شو می داده با دیدن قندیل های لرزان و سوخته اشکش پایکوبی کرده اند «فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست» همه اینها را دیده و غم جانکاهش را در کنج خانه قلب دریایی اش پنهان کرده است.

هنگامی که می خواسته با سر به خون عشق خضاب شده و دور از پیکر دلبندش سخن بگوید پلیدی با خیزران بی رحمی و بی ایمانی بر لب و دندان عزیزش زده و همه اینها را به دل فرو برده است.

اکنون برگشته،  کاروان خسته است ولی شکسته نیست چرا که با فریاد بیدارگرو ویران کننده اش  بر دیو جهل و حماقت قومی بی وفا و بوقلمون صفت و اژدهایی خون خوار، پیروز گشته و آنها را در خوابگاه مذلت به خاک دردناک رسوایی ابدی نشانده است. دل شکسته رفته و سربلند آمده است ،هر چند اندوه دلش را هیچ مرهمی یارای تسلابخشی نیست.

یک اربعین اشک ریخته و یک عمر ماتم واندوه برای دلهای عاشورایی برجای نهاده است.

اربعین و دهه سوگ سرور کاینات (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بر دلهای داغدار و چشمهای اشکبار مردم ولایتمدار فرخی تسلیت باد.

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 13 دی 1391
پایان خوش مسئله

یکصد و هجدهمین حلسه شورای اسلامی در روز سه شنبه تاریخ12/10/1391 با حضور

بخشدار محترم مرکزی آقای نایب و تنی چند از اهالی محترم در محل شهرداری برگزار گردید.

این جلسه که با موضوع حل اختلاف ملکی پیش آمده بر سر زمین مسکونی جنب مسجد

محمد رسول الله (ص)برگزار شده بود پس از بحث و تبادل نظر و بررسی دقیق موضوع با حضور

بخشدار به عنوان دهدار وقت فرخی و مطلع و حضور شرکت کنندگان در محل زمین مذکور با

رضایت طرفین و مصالحه پایان یافت. 

 

 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 12 دی 1391
باز هم موفقیتی و افتخاری دیگر

برادر عزیز و بزرگوار آقای رحبعلی عسکری

قبولی فرح انگیز و افتخارآفرینتان را در مقطع دکتری رشته حقوق خصوصی دانشگاه اصفهان به

شما ، خانواده محترم ، جامعه علمی و فرهیخته فرخی و عموم همشهریان ارجمند صمیمانه

تبریک و تهنیت عرض می کنیم.دوام توفیقتان را در ادامه این مسیر از درگاه ایزد متعال

خواستاریم.

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 12 دی 1391
پارک تفریحی واقع در شهرک غرب فرخی به نام"نهم دی" نام گذاری شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز جوشش عاشورایی ملت بزرگ و نستوه ایران عزیز اسلامی در روز نهم دی ماه در دفاع از حریم ولایت و ارزشهای اصیل اسلامی و برای گرامی داشت این روز مهم و سرنوشت ساز -" روز بصیرت"-شورای اسلامی شهر فرخی در جلسه  یک صد و هفدهم مورخ 5/10/1391 اقدام به نام گذاری پارک تفریحی واقع در شهرک غرب فرخی به نام " نهم دی " نمود.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : جمعه 8 دی 1391
مذاکرات فشرده شورا با مسئولین شبکه بهداشت شهرستان

 یک صد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی  روز سه شنبه از ساعت 19 تا 22 با حضور دکتر مهیار حاج مالیان مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، آقای مرتضی فیروزی مسئول محترم هماهنگی و توسعه شبکه ، آقای علی محمدی مسئول محترم حراست شبکه ، آقای عبدالحسین شیبانی مسئول محترم امور دارویی و اسناد پزشکی شبکه ، دکتر غلامرضایی مدیر مرکز بهداشت و درمان شهر فرخی ، اعضای شورای اسلامی شهر و عسکری شهردار محترم برگزارگردید.

خانم دکتر غلامرضایی طی سخنانی از مشکلات و دغدغه های خویش درباره مرکز بیان داشت:

-        حداقل حضور دندان پزشک در مرکز دو روز در هفته باشد.

-        داروخانه در غیر ساعات اداری دایر نیست.

-        پانسیون پزشک وضعیت نامناسبی دارد.

-        فضای سبز باید بهسازی شود.

-        در زمینه پزشکان متخصص هم اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد و هم برای ساکنان فرخی و نقاط دیگر سهمیه خاصی درنظر گرفته شود.

اعضای شورا و شهردار مهمترین مسائل و مشکلات مرکز را به شرح زیر اعلام کردند:

-        تجهیزات چشم پزشکی از جمله دستگاه سنجش فشار چشم برای مرکز تهیه شود.

-        اورژانس جاده ای در محدوده فرخی تاسیس شود.

-        داروخانه در ساعات غیر اداری فعال باشد.

-        آزمایشگاه فرخی تجهیز گردد و نتایج آزمایش ، همان روز به دست شهروندان برسد.

-        تزریقات بدون حضور پزشک در مرکز انجام نمی شود.

-        شبانه روزی شدن مرکز درمانی.

-        تخریب خانه بهداشت سابق و ساخت خانه بهداشت جدید.

-        ساخت مسجد تخریب شده جنب مرکز

-        حقوق پرسنل مرکز به باجه بانک ملت منتقل شود.

 

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 5 دی 1391
مدیر شبکه بهداشت شهرستان مهمان جلسه این هفته شورا

شورای اسلامی برای برطرف شدن برخی مشکلات در بخش بهداشت و درمان و رفع کمبودها در مرکز بهداشتی - درمانی فرخی از مدیر شبکه بهداشت دعوت به عمل آورده تا در جلسه روز سه شمبه این شورا شرکت نماید که ایشان نیز دعوت را اجابت کرده و قرار است که با حضور وی مسائل این حوزه بررسی شود. لذا از همشهریان محترم خواهشمند است که خواسته های خود را برای مطرح کردن در جلسه به روابط عمومی ارائه نمایند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391