آن چه خون مسلمانان را به جوش آورد) مروری بر فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی

 گزارش جهان به نقل از ايسنا، به نوشته روزنامه تلگراف، "نقولا بيسلي نقولا" يا "سم بسيل"، از جانب پليس فدرال آمريكا سازنده و كارگردان فيلم موهن "بيگناهي مسلمانان" شناخته شده كه در آن به مقدسات اسلام و پيامبر(ص) توهين شده است.
 
روزنامه ميل چاپ انگليس امروز (يكشنبه) اولين تصوير از اين كارگردان را منتشر كرد و نوشت "آنا گرجي"، بازيگر جوان و 21 ساله اين فيلم گفته كه از جانب اين مرد 55 ساله فريفته شده است. 
 
 نقولا كه يك قبطي مصري است هم اكنون در كاليفرنياي آمريكا زندگي مي‌كند و به قاچاق مواد مخدر و كلاهبرداري متهم است. وي ژوئن سال گذشته به طور مشروط از زندان آزاد شد.
 
به دنبال انتشار اين فيلم ضد اسلامي در شبكه‌هاي اجتماعي، اعتراضات ضد آمريكايي در سراسر جهان اسلام صورت گرفته است.
 
آنا گرجي، بازيگر 21 ساله اين فيلم موهن كه هم اكنون در كاليفرنيا به سر مي‌برد، نيز اعلام كرده كه از اقدامات تلافي جويانه در هراس است و گفته كه نقولا به وي خيانت كرده و هويت وي را آشكار ساخته است.
 
اين دختر جوان گفته است: من نقش كوچكترين وكم سال‌ترين عروس را در اين فيلم را بازي مي‌كردم. شخصي كه بعدا به من گفته شد نقش حضرت محمد (ص) را بازي كرده، با نام "جورج" در فيلم حضور داشت. من هيچ عقيده‌اي در اين باره نداشتم. من از ترس در خانه پنهان شده‌ام. مي‌ترسم كه مردم در خاورميانه مرا مقصر بدانند.
 
وي افزود: من مسيحي كاتوليك هستم و مسلمانان ممكن است گمان كنند كه من عليه آن‌ها در اين فيلم بازي كردم.
 
من از قرص‌هاي خواب آور استفاده كرده و هر روز گريه مي‌كنم. به من خيانت شده است. تصوير من در كليپ اين فيلم است، مردم آن فيلم زشت و زننده را از چشم من مي‌بينند.
 
اين دختر جوان در ادامه گفت: من و هم بازي‌ام در فيلم گمان كرده بوديم كه اين كارگردان در حال ساخت فيلمي با عنوان "مبارز بيابان" است و او هيچ گاه از دين حين ساخت اين فيلم با ما سخن نگفت. به من گفته شده بود كه من نقش "هيلاري"، جوان‌ترين همسر شخصي به نام "جورج" را بازي مي‌كنم. اين فيلم در مورد ستاره‌اي بود كه از آسمان به زمين و در خاورميانه دوران كهن آمده است. در اين منطقه قبايل مختلفي وجود داشت كه گمان مي‌كردند اين ستاره مقدس است و براي مبارزه با آن‌ها آمده است.
 
اين دختر 21 ساله افزود: از جلوه‌هاي ويژه زياد و متفاوتي براي فيلمبرداري استفاده شد و در بسياري از موارد تصاوير بر روي پرده آبي فيلمبرداري مي‌شدند. اين فيلم با بودجه كمي توليد شد. من براي هر روز بازي 75 دلار (50 پوند) دريافت مي‌‌كردم و تمام سكانس‌هايي كه با جورج بازي مي‌كردم بر روي پرده آبي فيلم برداري مي‌شد. هيچ گاه تصور نمي‌كردم كه قرار است اتفاق ديگري بيفتد. شايد من بچه و خام باشم اما هيچ زنگ خطري به صدا در نيامد و مرا متوجه نكرد. من تنها نقشي را كه به من گفته شده بود ايفا كردم. به ذهن هيچ يك از ما خطور نكرده بود كه شايد اين فيلم يك تبليغات مخفي باشد.
 
انتشار تريلر 13 دقيقه‌اي اين فيلم ضد اسلامي به زبان انگليسي و با چندين عنوان در اينترنت و سايت‌هاي اجتماعي باعث خشم مسلمانان و برگزاري راهپيمايي‌هاي اعتراض آميز و هجوم به سفارتخانه‌هاي آمريكا در بسياري از كشورهاي مسلمان شده است. به طوري كه در اولين اقدام اعتراضي، مسلمانان در ليبي به كنسولگري آمريكا در شهر بندري بنغازي حمله كرده و سفير آمريكا و سه ديپلمات ديگر را كشتند.
 
اين در حاليست كه با وجود موج اعتراض‌ها و خشم‌ مسلمانان در سراسر جهان، دولت آمريكا اعلام كرده كه در مورد پروژه ساخت اين فيلم تحقيقاتي صورت نمي‌دهد چرا كه براساس قوانين آمريكا اينچنين فيلم‌هايي جرم تقلي نشده و نوعي استفاده از حق آزادي بيان است!

این فیلم پیش از این تنها یک بار در سالنی در هالیوود به شکل خصوصی نمایش داده شد و قرار بود در سالگرد حادثه 11 سپتامبر در کلیسای تری جونز (کشیش سفیه) به نمایش درآید؛ اما این نمایش لغو شد.

این کشیش  طبق اعلام قبلی، حرکت موهن دیگری به نام «محاکمه مردمی محمد[ص]» برگزار کرد و به زعم خود آن حضرت را محاکمه نمود. قرار بود این فیلم در کنار این محاکمه نمایش داده شود.

اما علیرغم لغو پخش رسمی فیلم موهن، بخش‌هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر گردید و چون این کار از سوی قبطیان مهاجر مصری انجام شد، نخستین واکنش‌ها از مصر علیه این اقدام برخاست و سپس به لیبی، یمن و دیگر کشورها کشیده شد.

دولت آمریکا که اینک با خشم مسلمانان بیدارشده مواجه است تلاش می‏ کند خود را از این اقدام موهن بری کند؛ اما آیا می‏ توان باور کرد که ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت 5 میلیون دلاری و نیز اقدامات مستمر کشیش دیوانه بدون اطلاع و رضایت مقامات کاخ سفید انجام شده باشد؟

زمان این فیلم 2 ساعت است اما بخش هایی چند دقیقه ای از آن (به زبان انگلیسی و نیز با دوبله به زبان مصری محلی) بر روی شبکه ویدئویی "یوتیوب" (وابسته به آمریکا) منتشر گردیده و با وجود اعتراضات تا این لحظه حذف نشده است. این در حالی است که این شبکه مدعی است فیلمهایی که موجب خشونت شود یا توهین به احساسات عمومی باشد را منتشر نمی‏کند.

*** داستان فیلم

این فیلم با صحنه‌هایی از حملات گروه‌های تندرو به یک داروخانه مربوط به پزشکی قبطی در مصر آغاز می‏شود. در این صحنه چند مسلمان با محاسن بلند با چوب و چماق به داروخانه این پزشک حمله می‏کنند و با حمله ناجوانمردانه به همسر وی، مغازه اش را ویران می کنند؛ اما پلیس مصر تنها نظاره گر این حادثه است.

فیلم پس از این بخش، به حیات پیامبر اعظم(ص) در صدر اسلام منتقل می‌شود و با پخش صحنه های مبتذل (که از بیان آنها معذوریم)، علاوه بر توهین به پیامبر اکرم(ص)، دین اسلام به عنوان "سرطان" و مسلمانان را افرادی خشن، عقب مانده و طرفدار خونریزی نشان می دهد.

گذشته از صحنه‏ های سخیفی که ارزش بیان ندارد، یکی از شیطنتهای فیلم آن است که مسلمانان را افرادی شکنجه‏ گر معرفی کرده است و در صحنه ای از فیلم یک زن سالخورده به نحو عجیبی شکنجه می شود؛ در حالی که در تاریخ اسلام چنین چیزی مشاهده نمی شود. در واقع، در این فیلم بسیاری از جنایت‏هایی که نظامیان آمریکایی، اسرائیلی و غربی در سال‏های اخیر در حق مردم فلسطین، عراق و افغانستان انجام داده و در "گوانتانامو" و "ابوغریب" مرتکب شده اند را بی‏شرمانه به اسلام و مسلمانان نسبت می‏دهد.

روزنامه وال استریت ژورنال در توصیف این فیلم نوشت: فیلم "برائت از مسلمانان" یک فیلم سیاسی و نه مذهبی است و در آن از اسلام به عنوان سرطان یاد شده است.

و در پایان باید گفت: به نظر می رسد دنیا وارونه شده زیرا حامیان کذایی حقوق بشر مدعی هستند توهین به یک جریان دروغین به نام هلوکاست و قتل عام شش میلیون یهودی ممنوع و ضد حقوق بشر است اما توهین به پیامبر بزرگ اسلام (ص)و یک و نیم میلیارد مسلمان پیروش ، آزادی بیان است و نمی توان مانع پخش آن شد .

چطور یک استاد دانشگاه که از هلوکاست سئوال می کند از دانشگاه اخراج می شود اما توهین کننده به رهبر بزرگترین دین دنیا از آزادی بیان برخوردار است و ۵میلیون دلار برای ساخت یک فیلم موهن و سراسر دروغ از صهیونیست های یاغی و غاصب دریافت می کند !!!!!!
برای مردم دنیا روشن شد که آمریکا سراسر دروغ است و فریب   

منبع: فروی دیاری در دل کویر


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 27 شهريور 1391
شهردار و یکی از اعضای شورا در جلسه معارفه شرکت طراح نقشه طرح هادی شهری

روز یک شنبه مورخ 26/6/1391 شهردار و آقای غفاری به اصفهان عزیمت می کنند و در جلسه معارفه شرکت رازبوم به عنوان شرکت طراح نقشه هادی شهری حضور می یابند.

از زمان تاسیس شهرداری های فرخی و بافران ، این دو شهرداری برنامه های خود را بر اساس نقشه طرح هادی روستایی اجرا کرده اند که پس از طی مراحل قانونی طراحی و تصویب نقشه هادی شهری ، نقشه مزبور ملاک عمل خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
تعطیلی کارخانه آسفالت رحیمی عامل تعویق آسفالت

بسیاری از شهروندان محترم از آسفالت نشدن خیابان کشاورز و اطراف میدان سادات گله مند هستند و پیگیر علت آن هستند.

ضمن عذرخواهی از این وقفه به اطلاع می رساند متاسفانه به دلیل تعطیلی کارخانه آسفالت رحیمی در هفته های اخیر این طرح با وقفه و رکود مواجه شده و بر اساس مذاکرات صورت گرفته پس از اتمام طرح  آسفالت در روستای بیاضه عملیات آسفالت خیابان مذکور انجام خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
پس از چند سال وقفه بزرگترین آب سرد کن طبیعی نصف جهان فعال شد.

آب انبار حاج رضا قنبری معروف به حوض حاج رضا به عنوان بزرگ ترین آب سرد کن طبیعی نصف جهان با قرار داشتن در مسیر سیلابهای فصلی تامین کننده آب شرب مردم خوب و خونگرم فرخی در سالهای نه چندان دور بود. این حوض مدور با قطر 16 متر و ارتفاع 10 متر از آب  سیل  لبریز می شد و بیش از یک سال دغدغه مردم را برای نوشیدن آب گوارا و خنک از بین می برد.

با توسعه فضای فرخی و احداث سیل بند در بخش غربی رابطه حوض با اب قطع شد. سه سال قبل با پیگیری شورای اسلامی زیبا سازی حوض توسط اداره آبفا روستایی شهرستان صورت گرفت.

با رایزنی های صورت گرفته با آبفاشهری مقرر شد که امکانات لازم برای  برداشت آب توسط شورا و شهرداری تامین شده تا آبگیری آن انجام شود .

اکنون شهروندان محترم می توانند در گرمای تابستان از آب سرد و گوارای این حوض بهره مند شوند.

لازم به ذکر است این طرح با کمک خیرین ارجمند صورت گرفته است.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
دوشنبه هر هفته بازدید از موتورسیکلت ها جهت تعویض پلاک

برای رفاه شهروندان عزیز  و کاهش سفر و جلوگیری از حوادث احتمالی ، شهرداری از فرماندهی محترم انتظامی شهرستان درخواست کرد که هر هفته دوشنبه ها مراحل تعویض پلاک موتورسیکلت در شهرداری فرخی صورت گیرد که این درخواست مورد موافقت فرماندهی محترم قرار گرفت .

مدارک لازم برای تعویض پلاک

1- اصل و کپی شناسنامه مالک و حضور شخصی.

2- اصل و کپی کارت ملی مالک.

3- اصل و کپی کارت و سند موتور.

4-  پلاک انتظامی موتور.

5- اصل خلافی موتور 18000 ریال.

6- فیش بانکی به مبلغ 000/120 ریال .

7- مبلغ 000/36 جهت رسید کارت موتور.

8- مبلغ 000/26 ریال بابت عوارض شهرداری.

نکات مهم:

1- موتور بالای ده سال و موتور دو زمانه پلاک نمی خورد.

2- مبالغ فوق جمعا بیست هزار تومان می شود که به شهرداری  پرداخت می گردد و شهرداری مراحل مختلف را انجام می دهد.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
زیبا سازی شهر با رنگ آمیزی جدول ها

شهرداری فرخی جهت زیباسازی فضای شهری اقدام به رنگامیزی کلیه جدول های شهر نموده است. رنگ های آبی و سفید جدول ها جلوه زیبایی به شهر داده است. 

 اجرای این این طرح بالغ بر پنجاه میلیون ریال هزینه برای شهرداری دربردارد.

لازم به ذکر است که این طرح با همکاری طرح هجرت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک انجام می شود.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
واگذاری زمین مسکونی در شهر فرخی بهترین وضعیت در شهرستان خوروبیابانک

با پیگیری های شورای اسلامی فرخی در دوره های سه گانه و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان هم چنان واگذاری زمین مسکونی با قیمت بسیار ارزان و مناسب در شهر فرخی ادامه دارد.برای ادامه این روند و آزادسازی زمین از سوی بنیاد مسکن با نماینده محترم نیز مکاتبه و مذاکره صورت گرفته که امیدواریم پیگیری ها به نتیجه مناسبی منجر شود که در آینده شهروندان با مشکلی مواجه نشوند. 

در صورتی که بر اساس گزارش ارائه شده از سوی آقای مولوی مسئول محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ( در جلسه هشتاد و ششم شورای اسلامی فرخی در تاریخ 13/2/1391) در شهر خور از سال 1384 و در شهر جندق از سال 1385 زمین دولتی به متقاضیان واگذار نشده است . بر اساس قوانین جدید واگذاری زمین مسکونی فقط در قالب انبوه سازی به پیمان کاران صورت می گیرد.

در دولت عدالت محور نهم و دهم از بین صدها متقاضی ( بیش از 700 نفر)در این دوشهر جمعا  حدود یکصد و شصت منزل مسکونی در قالب مسکن مهر در حال ساخت و تحویل به متقاضیان است.

لازم به ذکر است بر اساس قانون تعدادی زمین مسکونی به عنوان حق تفکیک اراضی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرداری فرخی واگذار گردیده که قانونا باید بر اساس نرخ کارشناس رسمی دادگستری و بر اساس مزایده به فروش برسد.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391
تشریف فرمایی نماینده محترم و شنیدن درد دل های مردم

سه شنبه شب نمازگزاران در مسجد جامع فرخی میزبان نماینده محترم و دلسوز شهرستانهای نایین و خوروبیابانک جناب آقای قاضی سید حمیدرضا طباطبایی نایینی بودند. ایشان پس از نماز مغرب و عشا برای حاضران سخنرانی کردند و از مسایل کشور و شهرستان و پیگیری برای حل مشکلات شهر فرخی نکات خوب و قابل توجهی را بیان کردند.

حضور نماینده و مسئولین محترم فرصت مناسبی برای بیان درد دل ها از سوی مردم و انعکاس آن ها به مسئولین ذیربط است که تا کنون نتایج مثمر ثمری داشته است.

لازم به ذکر است شورای اسلامی و شهرداری تا کنون نامه های زیادی در خصوص رفع مشکلات به دفتر ایشان در شهر خور و هم چنین تهران ارسال نموده اند که از سوی ایشان در دست پیگیری است و در صورت حصول نتیجه ، اطلاع رسانی خواهد شد.

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391
ساماندهی برداشت شن

پس از چندین ماه وقفه و پیگیری های فراوان در زمینه حل مشکل برداشت شن از دو معدن حسن سوخته و درگله ، شهرداری موفق شد مجوز برداشت شن را  اخذ نماید. برای ساماندهی برداشت شن و هماهنگی های لازم قرار است با تعدادی از کامیون داران جلسه ای در این خصوص برگزار گردد. 

لازم به ذکر است که منابع طبیعی شهرستان از مدتی قبل برای سامان دادن به برداشت شن از معادن موجود در منطقه ،برداشت شن را در اکثر اراضی بیابانی شهرستان ممنوع اعلام کرده است تا محدوده و مالکیت و مسئولیت معادن مزبور مشخص گردد.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391
مذاکرات مفصل درباره ساخت مراکز فرهنگی - مذهبی

با توجه به تغییر بافت جمعیتی شهر فرخی از بخش شرقی و انتقال آن به بخش غربی و جنوبی و ضرورت ساخت مراکز فرهنگی و مذهبی در بخش نوساز شهر ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین راجی پیشنهاد تاسیس موسسه فرهنگی را در شهر فرخی دادند.

بر اساس پیشنهاد ایشان که قبل از ظهر روز پنج شنبه در شهرداری فرخی در حضور آقایان عبدالرحیم ترابی ، مختار نبوی ، محمد غفاری ، حجت الله عسکری و مهدی فرخ مطرح گردید این موسسه اقدامات لازم را در زمینه ساخت مدرسه علمیه ، خانه عالم ، کتابخانه و مرکز قرآنی و... بر عهده خواهد داشت .

اساس نامه و اعضای آن بر اساس نظر ایشان تدوین و مشخص خواهد شد.

با تاسیس این موسسه مردم به زودی شاهد ساخت مراکز فوق خواهند بود.

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391
موافقت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار برای واگذاری زمین جهت ساخت مسجد

عصر روز پنج شنبه مورخ 9/6/1391 شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فرخی به اتفاق حضرت حجت الاسلام و المسلمین راجی و آقای عبدالرحیم ترابی از کارشناسان حقوقی وزارت کشور از بخش هایی از شهر بازدید نمودند.

در این بازدید حاج آقای راجی از شهردار و شورا درخواست کردند که قطعه زمینی را جنب مدرسه بانک ملت برای ساخت مسجد توسط ایشان واگذار نمایند که این درخواست مورد استقبال واقع گردید و قول داده شد که مراحل قانونی آن انجام شود. 


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391
حضور صمیمی و گرم حضرت حجت الاسلام والمسلمین راجی در شهر داری فرخی

در آخرین ساعت کاری روز پنج شنبه حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ نبی الله راجی نماینده اسبق شهرستان نایین و قاضی عالی مقام دادگستری کشور در شهرداری فرخی حضور یافتند و راجع به ساخت موسسه فرهنگی در شهر فرخی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391
ادامه پیگیری شورا و شهرداری برای حل مشکل برداشت شن حسن سوخته و درگله

صبح روز شنبه آقای نبوی رییس شورا و عسکری شهردار بیش از دو ساعت در منابع طبیعی شهرستان مذاکرات مفصلی را با مهندس نریمانی رییس محترم منابع طبیعی شهرستان در زمینه ادامه روند به ثبت رساندن دو معدن شن صورت دادند و نحوه برداشت دراز مدت و کوتاه مدت ، نحوه حفظ منابع طبیعی ، جلوگیری از صدور بی رویه مجوز معادن سنگ و یا معدن دیگر و ... مورد ارزیابی و کار کارشناسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که متاسفانه به دلیل اشتباه در ثبت تعیین حدود معادن مذکور از سوی اداره کل صنعت معدن تجارت استان کار با تاخیر و اشکال مواجه شد که مکاتبات لازم در زمینه رفع اشتباه مزبور صورت گرفته است.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391
حضور دایمی نیروی انتظامی در شهر فرخی

اولین ساعات کاری صبح روز شنبه جناب سرگرد سوادکوهی فرمانده محترم انتظامی شهرستان میزبان آقایان نبوی و عسکری رییس شورا و شهردار فرخی بود. در این دیدار که به منظور عرض تبریک به مناسبت انتصاب شایسته ایشان صورت گرفت مسایل امنیتی شهر فرخی نیز مورد ارزیابی قرار گرفت .

در این جلسه مقرر گردید که کانکست شهرداری در نقطه مناسبی از شهر قرار داده شود و نیروی انتظامی شهرستان نیز نیروی مورد نیاز آن را تامین نماید.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391
ایمن سازی بلوار ولی عصر(عج) با نصب سرعت گیر

 صبح روز شنبه سروان رضایی فرمانده محترم پلیس راهور به اتفاق آقای نبوی رییس محترم شورا و آقای عسکری شهردار محترم از بلوار ولی عصر (عج) و نقاط حادثه خیز شهر فرخی بازدید نمودند.

در راستای ایمن سازی تردد در سطح شهر مقرر گردید که در دو نقطه از بلوار سرعت گیرهایی بتنی به طول 5 متر با سکوی 15 سانتی متر احداث گردد.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1391
بررسی مشکلات حوزه مخابرات با حضور رییس اداره مخابرات شهرستان

یکی از دغدغه ها و نیازهای زندگی امروزین به ویژه در حوزه جوانان و نوجوانان بحث گسترش دامنه وسایل ارتباطی است . به همین منظور جلسه ای با حضور شورای اسلامی ، شهرداری و آقای آزادی رییس محترم اداره مخابرات شهرستان ، آقای جعفر سلمان و آقای عبدالرضا رحمانی مسئول پست بانک و دفتر خدمات ارتباطی فرخی در شهرداری برگزار گردید و در زمینه مسائل زیر بحث و تبادل نظر گردید:

خط دیتا ، توسعه شبکه ایل بخش نوساز فرخی ، ADSL، تلفن سالن ورزشی و مدرسه بانک ملت و ... .

آقای آزادی اظهار داشت: در زمینه خط دیتا ادارات باید تقاضای خود را مستقیما به اداره ارتباطات دیتای استان ارسال نمایند.

در خصوص توسعه شبکه فایل از بنیاد مسکن با مخابرات مکاتبه شود.( لازم به ذکر است که  این  مشکل بلافاصله مرتفع گردید)

در زمینه پایین آمدن سرعت adsl  اظهار داشت که برخورد و ممانعت ایرانسل با adsl صحیح نیست.در خصوص واگذاری خطوط adsl نیز عنوان داشت که فعلا مقدور نیست ولی در دست اقدام است.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391
اب گیری آب انبار قنبری و لوله گذاری مورد موافقت شورای اسلامی شهر ، شهرداری و اداره آب و فاضلاب شهری

یکی از مواردی که در جلسه روز پنج شنبه مورد موافقت شورای اسلامی ، شهرداری و اداره آب و فاضلاب شهری قرار گرفت آب گیری آب انبار حاج رضا و لوله گذاری به طول حدود پنج کیلومتر در سطح شهر فرخی بود. بر این اساس مقرر شد که حفر کانال بر عهده شهرداری با کمک شهروندان و لوله گذاری بر عهده آبفاش باشد.

 مهندس میکلانی ضمن استقبال از این طرح قول داد تمام توان خود را به کار گیرد تا موافقت استان را جلب کرده و اعتبار لازم را در این زمینه جذب نماید. ددر صورت اجرای این طرح بخشی از مشکلات آب شیرین فرخی حل خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391
با تهیه جدول های بتنی ، عملیات جدول گذاری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

شهرداری پس از یک وقفه کوتاه عملیات جدول گذاری را آغاز می کند . به همین منظور مجددا کارگاه  تهیه جدول فعال گردیده و کارگران در این زمینه مشغول کار شده اند.

شهرداری فرخی از ابتدا تهیه جدول های بتنی را که نسبت به جدول های سنگی مقاوم تر و به صرفه تر هستند در دستور کار خود قرار داده است.


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391
حفر چاه آب شیرین در کوه های حومه فرخی خبر خوش رییس آب و فاضلاب شهری به شهروندان

در پی مشکل به وجود آمده در زمینه کمبود آب شیرین و خالی ماندن تعدادی از آب انبارهای سطح شهر ، شورای اسلامی از مهندس میکلانی ریاست محترم اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان دعوت به عمل آورد که در نشستی نسبت به رفع مشکل مزبور هم اندیشی صورت پذیرد.

در ابتدای این جلسه که از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه در محل شهرداری فرخی آغاز گردید اعضای شورا و شهردار ضمن تشکر از شرکت آبفاش شهرستان در خصوص تامین آب مصرفی و شرب خواستار پیگیری در خصوص تامین آب شیرین و پرنمودن آب انبارهای موجود گردیدند. از دیگر درخواست ها آبگیری آب انبار حاج رضا قنبری و لوله گذاری در معابر فرخی ، تعویض لوله خیابان شهید مطهری ، پرداخت خسارت حفاری به شهرداری ، نصب تابلوی مناسب درب دفتر آب و فاضلاب شهری فرخی ، حفر چاه آب شیرین ، آب رسانی به منازل مسکونی جدیدالتاسیس غرب فرخی و... بود.

مهندس میکلانی مشکل کمبود آب شیرین و جلوگیری از هدررفت آب را به عنوان اصلی ترین دلیل نامه نگاری در خصوص حذف آب انبارهای خانگی دانست و بیان داشت که دبی چشمه بازیاب به حداکثر دو لیتر در ثانیه رسیده است که امکان اب رسانی بیشتر فعلا وجود ندارد.

دیگر درخواست ها مورد پذیرش مهندس میکلانی قرار گرفت و قول مساعد داد که در حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام نماید.

در خصوص حفر چاه آب شیرین نیز اظهار داشت مطالعات طرح انچام شده و شرکت به صورت جدی پیگیر موضوع است و ظرف چند ماه آینده عملیات حفاری آغاز خواهد شد و در صورت وجود آب شیرین ، مشکل مزبور به کلی مرتفع خواهد شد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391
آماده سازی میدان ورودی شمال شرقی و جنوب غربی فرخی جزء اولویت های طرح های در دست اقدام شهرداری فرخی ا

بسیاری از شهروندان به صورت دائمی پیگیرساخت میدان های ورودی شهر هستند . به دلیل طولانی شدن روند آماده سازی نقشه میدان ( توسط اداره کل راه و ترابری استان و نبود اعتبار لازم و ... ) اجرای طرح با تاخیر نگران کننده روبه رو شد .

اخیرا با پیگیری های اداره راه و شهر سازی شهرستان ، شورای اسلامی و شهرداری فرخی مقدمات کار برای نقشه برداری و طراحی میدان فراهم گردیده است و شهرداری به صورت جدی و موثر پیگیر سرعت بخشیدن به اجرای طرح می باشد که امیدواریم شهروندان به زودی شاهد اجرای کامل طرح های مذکور باشند.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391
آسفالت میدان سادات و خیابان کشاورز به زودی انجام می شود

شهروندان در شبهای ماه مبارک رمضان شاهد تلاش بی وقفه شهرداری برای آماده سازی خیابان کشاورز و میدان سادات بودند. قرار بود آسفالت آن نیز  قبل از پایان ماه رمضان انجام شود اما به دلیل طولانی شدن آسفالت روستاهای جنوبی کار با تاخیر مواجه شد. شرکت آسفاالت رحیمی پیمانکار پروژه به زودی نسبت به آسفالت نمودن طرح مذکور اقدام خواهد کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391
تماشاچیان سنگ تمام گذاشتند

 برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر فرخی حدود ده سال سابقه دارد. برای اولین بار مدرسه سپهر میزبان خیل عظیم ورزش کاران و ورزش دوستان شد. آن سالها کانون بسیج مسجد جامع مسئول برگزاری مسابقات بود و شور و نشاط مشتاقان دلگرم کننده دست اندرکاران.

پس از تاسیس سالن ورزشی و  تشکیل شورای ورزشهای همگانی ، این مسابقات به همت این شورا برگزار می گردد.

امسال نیز هم دست اندرکاران و هم مسئولین تمام همت خود را مصروف کردند تا لحظاتی ناب را برای تماشاچیان فرهم آورند.

حضور فرماندار محترم و بخشدار محترم مرکزی و مسئولین شهر در کنار خیل عظیم تماشاچیان بانشاط و خون گرم حکایت از آن دارد که همه می کوشند تا ورزش ،جایگاه خود را در زندگی امروزین حفظ کند.

شورای اسلامی وظیفه خود می داند از زحمات همه عزیزان برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان 91 تقدیر و تشکر نماید.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391
محافل قرآنی ماه مبارک رمضان ، زیباترین تجلی معنویت جوانان و نوجوانان فرخی

تلاوت آیات نورانی وحی در ایام و لیالی ماه مبارک رمضان با حضور گسترده کودکان و نوجوانان در کنار جوانان و بزرگ سالان جلوه زیبایی از شور و نشاط معنوی مردم مومن و روزه دار دارالمومنین فرخی است.

برگزاری باشکوه محافل عظیم قرآنی در مراکز گوناگون در ساعات مختلف شبانه روز که چند سالی است با همت و تدبیر خانه قرآن کریم فرخی ، موسسه ثامن الایمه و کانون های فرهنگی مساجد و هیئت قمربنی هاشم رنگ و بوی بیشتر یافته است نشان می دهد که ایمان در عمق روح و روان مردم ریشه دوانده است. علاوه بر این مراکز می توان به تشکیل خودجوش محافل قرآنی بانوان در منازل و مراکز مذهبی اشاره کرد.

شرکت حدود سیصد نفر جوان ونوجوان( در بخش مردان) در جزء خوانی مسجد جامع فرخی شاهد صادقی است بر ایمان و اعتقاد عمیق به باورهای ناب دینی در نسل تازه به بارنشسته امروزین.

حضور بیش از دویست در مسابقه تفسیر آن هم در نیمه شب ماه مبارک رمضان در ساختمان هیئت قمربنی هاشم جلوه دیگری از حضور نورانی آیات سبز خداوندی در باغ دل های خداجوی مردم شریف فرخی است.

شورای اسلامی افتخار می کند که ضمن تجلیل از این حضور گسترده بر بازوان توانمند بانیان این حرکت مومنانه و خداپسندانه بوسه بزند. هرچند لسان قاصر است از تقدیر در خور شان این عزیزان.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391
تاسیس کلانتری در شهر فرخی دومین درخواست فرماندار از سردار آقاخانی

صبح روز دوشنبه جلسه تودیع سرگرد صادقی فرمانده خدوم و خوش برخورد انتظامی شهرستان و معارفه سرگرد سوادکوهی فرمانده جدید انتظامی شهرستان با حضور سردار آقاخانی فرمانده محترم انتظامی استان و هیئت همراه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید.

از نکات قابل توجه این مراسم توصیه و تاکید آقای فیروزی فرماندار محترم شهرستان مبنی بر تاسیس کلانتری در شهر فرخی بود .

ضمنا امام جمعه معزز فرخی و شهردار محترم طی مذاکره حضوری با سردار آقاخانی از ایشان خواستند که با نظر مساعد موضوع تاسیس کلانتری را در شهر فرخی و حومه پیگیری نمایند که ایشان نیز در این زمینه قول مساعد دادند.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391