دیدار رییس شورای اسلامی با مسئولین جهاد کشاورزی استان

به دلیل کندی بیش از حد واگذاری زمین های کشاورزی بین مالکان ، نبوی رییس شورا در روز سه شنبه مورخ 27/4/91 در اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان حضور یافت و با آقای مهندس نصر معاونت جهاد کشاورزی و کارشناسان مربوط به امور باززنده سازی آقایان مهندس طیاری و مهندس رییسی درباره مشکلات مربوط به طرح به صورت مفصل گفت و گو کرد.

تامین بودجه زهکش از محل اعتبارات ملی و استانی ، سرعت بخشی در واگذاری اراضی ، تحویل شناسنامه مالکیت اراضی واگذار شده به مالکان ، تسریع در رفع اشکالات طرح از مهمترین موضوعات مورد بحث بود که انجام آنها توسط مسئولین و کارشناسان ذیربط مورد موافقت و تاکید قرار گرفت.

 


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 28 تير 1391
تهیه و توزیع سم مبارزه با انگل های خارجی دام

شهرداری فرخی با هماهنگی اداره دامپزشکی خوروبیابانک اقدام به تهیه و توزیع سم مبارزه با انگل های خارجی دام بین دامداران نموده است.

شهردارای قبلا به اطلاع شهروندان دامدار رسانده تا کسانی که بیش از سی راس دام دارند به شهرداری مراجعه و ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که سم مذکور به صورت رایگان تحویل ثبت نام کنندگان واجد شرایط می شود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : چهار شنبه 28 تير 1391
مراحل پایانی سفت کاری سوله شهرداری

یکی از اقدامات شهرداری فرخی در سال 91 اقدام به ساخت سوله در بخشی از زمین شهرداری با زیربنایی بالغ بر سیصد متر مربع نموده است. برای ساخت  این سوله  که مراحل سفت کاری آن با بتن ریزی کف در روز چهار شنبه به پایان می رسد ، بیش از دویست و پنجاه میلیون ریال از سوی شهرداری هزینه شده است.

سوله مزبور مکان مناسب و امنی برای نگهداری و حفاظت از امکانات ، اموال و تجهیزات شهرداری و حفظ اموال عمومی به حساب می آید و علاوه بر آن می تواند استفاده کارگاهی جهت جدول زنی و ... داشته باشد.

لازم به ذکر است که عملیات ساختمانی آن توسط نیروهای بومی انجام شده است.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
مردم سرگردان ، طرح واگذاری هم چنان راکد و مشکل زا

پس از اجرای عملیات تسطیح اراضی کشاورزی کشتخوان فرخی نوبت به واگذاری اراضی به مالکان و کشاورزان رسید . مهندس مشاور طرح آقای تاجمیر به وعده های خویش تاکنون عمل ننموده و تاخیرهای بیش از حد و غیر ضروری موجب وارد آوردن خسارات جبران ناپذیر و بروز برخی حرف و حدیث ها بین کشاورزان شده است .

به منظور جلوگیری از تضییع حق کشاورزان زحمت کش تا کنون جلسات متعدد و پیگیری های فراوانی از سوی شورا و شهروندان صورت پذیرفته است. مذاکره مفصل تلفنی رییس شورا با مهندس نصر و مهندس طیاری (دوشنبه 26/4/91) و تشکیل جلسه شورا با برخی از کشاورزان (یک شنبه 25/4/91) در همین راستا صورت گرفته است.

بر اساس رایزنی های صورت گرفته مقرر گردید که لیست بخش های دچار مشکل در واگذاری به صورت مکتوب و دقیق با ذکر جزئیات به مسئولین جهاد کشاورزی استان منعکس شده تا در اولین فرصت ، اقدامات اساسی به عمل آید.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
شورا و شهردار در پایتخت

شهردار و دو تن از اعضای شورا ( غفاری و رییسی ) برای پیگیری برخی از درخواستها و رفع بعضی از مشکلات ، ابتدای هفته به تهران عزیمت نمودند و با تعدادی از مسئولین و کارشناسان ذیربط به گفت و گو و مذاکره پرداختند.

ماشین و ایستگاه آتش نشانی ، فضای سبز ، تامین اعتبار برای بهسازی معابر و خیابان ها مهمترین مباحث مطرح شده در این سفر بود.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1391
مردم هم چنان نگران برداشت شن از معادن

پس از ممانعت اداره منابع طبیعی در زمینه برداشت شن از معادن حسن سوخته و درگله پیگیری ها برای حل قانونی مشکل به وجود آمده از سوی شورا و شهرداری آغاز گردید . علاوه بر مکاتبه و مذاکره تلفنی ، حضور در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت نیز در دستور کار قرار گرفت که به همین منظور چند بار اعضای شورا و شهردار به مرکز استان مراجعه کردند.

هر چند هنوز مشکل به صورت کامل حل نشده اما حضور مهندس مطلبی جهت بازدید  از این دو معدن و ارائه نظر کارشناسی در این خصوص ( امروز یک شنبه 25/4/91) جهت به ثبت رساندن و تصدی آن توسط شهرداری ، گامی مهم در راستای رفع این معضل مهم و اساسی است  و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک نگرانی مردم در این زمینه کاملا برطرف گردد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1391
کشاورزان از فرصت کوتاه باقی مانده نهایت استفاده را بنمایند

در جهت رفع مشکلات مربوط به واگذاری اراضی کشاورزی به کشاورزان سخت کوش ، آقای تاجمیر مهندس مشاور طرح نقشه کامل واگذاری ها و بخش های باقی مانده را در کتابخانه مالک اشتر در معرض دید عموم قرار داده است.

نماینده این شرکت آقای رحمانی همه روزه تا پایان هفته(30/4/91) از ساعت 17تا 20 در محل کتابخانه حاضر بوده و پاسخ گوی کشاورزان خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1391
با نصب پل بر روی کانال ها تردد کشاورزان سهل تر خواهد شد

پس از حضور امام جمعه شهر فرخی حجت الاسلام و المسلمین شیخی ، آقای فیروزی فرماندار شهرستان خوروبیابانک و آقای غلامرضایی مدیر جهاد کشاورزی ، اعضای شورا و تعدادی از کشاورزان در کشتخوان فرخی و بررسی مشکلات طرح مقرر گردید که بلافاصله عملیات احداث پل بر روی کانال ها اغاز شود که عسکری سرکاردار قنات فرخی با همت و پیگیری خود اقدام به این کار کرده است.

مشکلات طرح باززنده سازی نخیلات بارها و بارها  به مسئولین ذیربط منعکس گردیده و انان نیز قول مساعد داده اند که با تامین اعتبار نسبت به تکمیل طرح اقدامات لازم را صورت دهند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1391
ِِِشورا به دنبال تغییر کد دفترچه های بیمه خدمات درمانی همشهریان

با اجرای طرح پزشک خانواده و بیمه شدن اقشار روستاییان و شهرهای کمتر از بیست هزار نفر بیماران بایستی ابتدا به پزشک مرکز مراجعه و در صورت ارجاع وی به پزشک متخصص و یا مراکز درمانی دیگر می توانند خود را در معرض معالجه قرار دهند .

یکی از اشکالات این طرح در روستاها این است که بیماران با این دفترچه ها نمیتوانند مستقیما به مطب پزشکان مراجعه کنند .متاسفانه برای حل این مشکل مراکز مسئول ذیربط اقدامی در جهت تغییر کد دفترچه ها از روستایی به شهری در شهر فرخی انجام نداده اند. به همین منظور  شورا مذاکرات و پیگیری های فراوانی را انجام داده که به عنوان مثال می توان به سفر روز پنج شنبه نبوی رییس شورا و عسکری شهردار (مورخ22/42/91) به اصفهان و حضور در اداره کل بیمه خدمات درمانی استان اصفهان اشاره کرد.

لازم به ذکر است که مسولین اداره کل بیمه تغییر کدها را منوط به نظر مثبت شورا و شهروندان دانسته اند . لذا از شهروندان محترم تقاضا می شود نظر خود را برای تصمیم گیری در این خصوص ارائه نمایند.


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : یک شنبه 25 تير 1391
دیدار صمیمی شورا و شهردار با حجت الاسلام دکتر قاضوی

 

 

 

صبح روز سه شنبه 20/4/91 آقایان نبوی ، غفاری و رییسی اعضای شورای اسلامی و عسکری شهردار  با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن قاضوی معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران دیدار کردند. در این نشست صمیمی آقای قاضوی ضمن تبریک به انتصاب آقای عسکری به سمت شهردار فرخی اظهار امیدواری کردند که وی بتواند در مسئولیت خود و خدمت به مردم موفق  باشد.

در ادامه حاضران به بررسی موضوعات گوناگون پرداختند و راهکارهای لازم را اتخاذ نمودند. آقای قاضوی نیز قول مساعدت دادند که در هر زمینه ای که برایشان مقدور باشد همکاری لازم را بنمایند.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
نصب دستگاه خودپرداز و گسترش خدمات بانک ملت

طی دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار فرخی با جناب آقای مهندس روستا مدیر عامل بانک ملت استان ، در تاریخ 18/4/91 ایشان در پاسخ به درخواست اهالی محترم مبنی گسترش خدمات بانک به ویژه ارائه وام به متقاضیان ضمن استقبال از این درخواست ابراز امیدواری کردند که ظرف یک هفته آینده متقاضیان وام بتوانند از این خدمت در باجه بانک ملت فرخی بهره مند گردند و خود شخصا موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.

سپس اعضا به دیدار  اقای قدیری معاونت انفورماتیک و پشتیبانی بانک ملت استان رفتند ایشان نیز  قول اکید دادند که تا نیمه مرداد ماه دستگاه خودپرداز در باجه بانک ملت نصب گردد.

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
سفر کاری شورا و شهردار به مرکز استان

 در ادامه پیگیری های شورای اسلامی و شهرداری برای حل مشکلات مردم و رفع کمبودها روز یک شنبه مورخ 18/4/91 آقایان نبوی ، غفاری و عسکری به اصفهان عزیمت و با حضور در ادارات مختلف اقدام به رایزنی با مسئولین محترم ذیربط نمودند.

 استانداری : فضای سبز ، نقشه جامع شهری ، اعتبار لازم جهت امور عمرانی.

جهاد کشاورزی : زهکش های کشت خوان فرخی ، جاده های فرعی  و واگذاری اسناد زمین های واگذار شده به مالکان.

اداره کل صنعت ، معدن و تجارت: بحث به ثبت رساندن معادن شن حسن سوخته و درگله در جهت رفع موانع قانونی برداشت از این معادن.

بانک ملت: تقدیر و تشکر از ارسال امکانات از قبیل تابلو ، آب سردکن و دستگاه پول شمار، پیگیری نصب دستگاه خودپرداز، نیروی انسانی و دیتا و گسترش خدمات.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : سه شنبه 20 تير 1391
شروع به کار رسمی جناب آقای حجت الله عسکری در سمت شهردار فرخی به مناسبت روز جوان

 

 شورای اسلامی و شهرداری فرخی

 با توجه به صدور حکم شهردار فرخی جناب آقای حجت الله عسکری از سوی استاندار محترم استان اصفهان جناب آقای دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی و پایان مهلت قانونی سرپرستی شهرداری صبح امروز با حضور فرماندار محترم شهرستان جناب آقای فیروزی و همچنین مسئول امور شوراها و شهرداری فرمانداری جناب آقای ایزدی و در معیت آقای محمد اسماعیل عنایت  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و سرپرست محترم شهرداری، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان آقای حجت الله عسکری به صورت رسمی شروع به کار نموده اند.  

 

 

در این جلسه پس از تلاوت قرآن کریم آقای غفاری ضمن خیر مقدم خدمت فرماندار و حاضرین در جلسه و تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و همچنین تبریک ولادت با سعادت امام عصر حضرت مهدی (عج) و تقدیر و تشکر از اقدامات فرمانداری در چند ماه گذشته و تقدیر و تشکر از آقای عسکری در پذیرش مسئولیت خطیر شهرداری فرخی و همچنین تقدیر و تشکر از آقای مهدی فرخ در انجام وظایف شهردار در طول سه ماه گذشه به برخی از اقدامات انجام گرفته در طول دوران سرپرستی شهرداری توسط آقای فرخ اشاره نموده و خواستار تداوم اقدامات توسط شهردار جدید شدند در ادامه ی جلسه آقای فیروزی فرماندار محترم شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و امام عصر مهدی موعود (عج) از اقدامات آقای فرخ در طول دوران سرپرستی شهرداری فرخی تقدیر و تشکر نموده و ضمن بیان اقدامات انجام گرفته در دوران شهرداری جناب آقای اعتباری و به وجود آمدن مشکل قانونی در تداوم فعالت ایشان با توجه به بازنشست شدن ایشان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی توسط فرمانداری و شورای اسلامی و هماهنگی با نماینده ی محترم شهرستان و مسئولین استان جلسه ی تودیع و معارفه با حضور جناب آقای اعتباری در آینده ی نزدیک برگزار شود در ادامه ایشان از حمایت امام جمعه ی محترم و معتمدین محل از شورا و شهرداری تقدیر و تشکر نموده و خواستار تداوم این روند جهت پیشرفت و توسعه ی فرخی شدند و همچنین از شهردار محترم  جدید فرخی نیز خواستند تعامل مناسبی بین شورا نیرو های شهرداری معتمدین و مسئولین در سطح استان و تهران برقرار نمایند. 

اهدای هدیه به آقای مهدی فرخ

 

 

 

در ادامه ی جلسه آقای ایزدی حکم شهردار را قرائت نموده و این حکم توسط فرماندار به ایشان تقدیم گردید و از اقدامات آقای مهدی فرخ تقدیر و تشکر به عمل آمده و سپس فرماندار در معیت شهردار محترم از سطح شهر بازدید به عمل آورده و شهردار به نیروهای شهرداری معرفی شده و خواستار همکاری آن ها با ایشان شدند.

اهدای حکم شهردار از سوی فرمانداز

 

کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد

 

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391
پیگیری مشکلات در مرکز استان با حضور اعضای شورا

 در مورخ 91/4/4 آقایان نبوی و غفاری جهت پیگیری برخی از درخواست ها و مشکلات با حضور در مرکز استان آن ها را با مسئولین مربوطه در میان گذاشته و جهت حل آن ها اقداماتی انجام گرفت:

 

1- با توجه به ممنوعیت برداشت شن و ماسه از معادن حسن سوخته و درگله و عدم حضور بخش خصوصی جهت اخذ پروانه ی بهره برداری و جهت رفع مشکل با حضور در اداره ی کل صنعت، معدن، تجارت مقرر شد این دو معدن در اختیار شهرداری فرخی قرار گرفته تا در جهت فعالیت های عمرانی شهرداری و ساختمان سازی مردم پروانه ی بهره برداری صادر گردد و در آینده ی نزدیک کارشناسان معادن جهت اجازه ی برداشت به فرخی مراجعه خواهند کرد و مشکل برداشت از این معادن حل و فصل خواهد شد.

2- با حضور اعضای شورا در دفتر مدیریت بحران استان مشکل مربوط به جمع آوری آب های سطحی تقویت سیل بند و زهکشی کشتخوان فرخی با جناب آقای مهندس شیشه فروش مطرح گردید که ایشان به صورت مکتوب موضوعات را با آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی استان پیگیری نمودند 

3- پیگیری چارت سازمانی شهرداری  فرخی 

4- پیگیری درخواست های اصلی مردم از سفر چهارم رئیس  محترم جمهور به استان از طریق استاندار محترم 

5- پیگیری خودپرداز و خط دیتا و آب سرد کن بانک ملت

6-  پیگیری  برخی از امکانات برای شهرداری در سازمان شهرداری های استان 

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
پیگیری درخواست ها ومشکلات درمانی باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

 با توجه به حضور نماینده محترم شهرستان جناب آقای طبا طبایی و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان جناب آقای دکتر شیرانی در مرکز شهرستان جهت بررسی مشکلات بهداشتی اعضای شورای اسلامی نیز ضمن ارائه درخواستهای مردم به نماینده محترم و دکتر شیرانی از آنها جهت حضور در مرکز بهداشتی و درمانی فرخی دعوت بعمل آوردند که آقای دکتر شیرانی مقارن ساعت 20 مورخ 91/4/3 با حضور در مرکز بهداشتی به برخی از در خواست های مردم واعضای شورا پاسخ دادند.

1-در خصوص شبانه روزی شدن مرکز اعلام داشتند که مجوز های لازم باید از تهران صادر شود وبا توجه به حضور پزشک مقیم در مرکز در کل شبانه روز آنها باید پاسخگو باشند

2-در زمینه راه اندازی اورژانس نیز شرایط جمعیت چهل هزار نفری یا فاصله 40کیلومتری را مطرح نمودند

3-در خصوص آزمایشگاه مرکز نیز به سیاست قطب بندی نمودن آزمایشگاه ها جهت تجهیز و کیفیت بخشی اشاره نموده واز ریاست شبکه بهداست شهرستان در خواست نمودند که سه روز در هفته از ساعت 8 تا 10 نمونه های آزمایشی بیماران گرفته شده و به آزمایشگاه مرکزی منتقل ودر اسرع وقت وحتی از طریق شبکه دولت در اختیار بیمار یا پزشک قرار گیرد.

4-در جهت توسعه مرکز نیز با توجه به قدمت بیش از 40 سال ساختمان مرکز دستور تخریب ونوسازی آن با مشارکت خیرین ،اعتبارات فرمانداری و شبکه بهداشت را صادر نمودند.

 



|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391