مردم خوسته های خود را جهت پیگیری و انعکاس به مسئولین به شورا ارائه کنند

مردم خوسته های خود را جهت پیگیری و انعکاس به مسئولین به شورا ارائه کنند

یکی از وظایف شورای اسلامی پیگیری خواسته و مطالبات مردم ( چه خواسته های عمومی و چه مطالبات فردی) است. شورای اسلامی به عنوان نماینده و خادم مردم باید از خواسته های قانونی مردم حمایت و از طرق گوناگون ( مکاتبه ، مذاکره حضوری و تلفنی و ... ) برای عملیاتی شدن آنها بکوشد.

بسیاری از مردم گمان می کنند که شورا باید کار اجرایی انجام دهد در صورتی که اصلا چنین نیست . آنان می پندارند که اگر شورا درگیر کار اجرایی نشد پس معلوم می شود که به وظیفه خود عمل نکرده است . تمام فعالیت های اجرایی بر عهده شهرداری است . شورا بر اساس قانون وظیفه دارد پیگیر رفع مشکلات و کمبودها باشد . برای موفقیت در این زمینه نیز مردم باید خواسته های خویش را ارائه کنند تا برای تحقق آنها تلاش شود . در پیش بودن سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی فرصت خوب و استثنایی است که امیدواریم مردم مانند همیشه از آن به خوبی استفاده کنند. 

مسئله مهم دیگر این است که بیان خواستها باید منطقی بوده و مطالبات نیز قابلیت تحقق داشته باشند. برخی افراد وقتی خواسته ای را مطرح می کنند می خواهندحتما جامه عمل و تحقق بر آن پوشانده شود در حالی که تحقق بسیاری از آرزوها زمان بر است. عملیاتی نشدن یک خواسته دلیل بر عدم پیگیری آن نیست. مثلا در زمینه دستگاه خود پرداز بانک ملت و یا واگذاری ADSL متاسفانه پیگیریهای فراوان و همه جانبه، نتیجه عملی نداشته است. یا در زمینه ارتقای دهستان بیابانک به بخش تا کنون علاوه بر مذاکرات گسترده با مسئولین ذیربط بیش از سی مورد مکاتبه صورت گرفته ولی هنوز تا محقق شدن فاصله زیادی داریم.

 آن چه در این زمینه مهم است پافشاری منطقی و قاطعانه بر پیگیری درخواستهاست . ما مسئول انجام وظیفه ایم تحقق نتیجه در گرو عنایت باری تعالی ، پیگیری ، حمایت و دعای مردم و تلاش مجموعه مسئولین است.




|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
همشهری در تاریخ : 1391/4/17/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
وطن پرست در تاریخ : 1391/3/27/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
وطن پرست در تاریخ : 1391/3/26/5 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
همشهری در تاریخ : 1391/3/23/2 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: